HTML

Jó a püre

Mindennapjaink hatalmas ételhordójában vagyon' a nagy világmindenség mint elhűlő menza krumplipüré! Megkóstoljuk, át és megrágjuk, kihányjuk, leöblítjük, felmossuk, gargalizálunk vele... E blogocska havi rendszereséggel rámutat a világ apró kozmáira és megejt egy mosolyt hátha úgy könnyebb elviselni a hétköznapokat.

Friss topikok

Linkblog

2009.02.24. 09:03 Pereszlényi Péter Pál

Tibi vagy-e?

Kicsikét furdal a lelkiismeret mert olybá tűnik,hogy némiképp hazudtam a legutóbb hisz azt ígértem nincs lélekvájkálás… de ez mégsem afféle ön nyavalygás mi oly jellemző és már-már sajátomnak mondható… kis nyugtalanság és konkrét közreadandó tény amit most itt ne szólj szám helyett mégis csak közzé teszek…és jelen bejegyzés konkrét emberek felé célzott mintsem a nagyvilágba belemondott igazságköteg (persze csak a sajátos elgondolásomban). Szal’ a kis vulgáris malőröket felejtse minden szem, de a fasz se érti mi szél tör át az agyakon manapság…merthogy oké értem én újulás meg recesszió meg mibenléti krőzus… de kérem szépen a krétakör mégsem a bennem élő igazság vagy mi…magyarul: van abba némi baj, hogy sokat nem alukaltám manapság, mondhatni semmit és a lefolyóban számtalan manipulált tisztaszesz csorgott lefele, ám a Szennyes –s bár igaz soha sem szerettem mint gyermekem de mégis egy otthonos barlangnak éltem meg- eltorzult…sokatmondó járókeretes remegés tört rám a sok újonnan érkezett félszerzettől, akár egy elbaszott (sorry) szalagavató puncstermében a körözöttes kenyeret rágó tanárok gyűrűje. kik e gyermekek és miért? Vajh’ hová lettek azon nőszemélyek kikkel a 25emeltesben a 37 évvelkésöbb jeleneteit lehetett édeskés romantikával felidézni vagy azon leánykák Kik borzongató élvezettel hallgatták legott érdekesnek nem nevezhető őrületes kilséinket…felfordult a világ vagy én lettem egy pöcs ez itt a kérdés…de a lélek valahogy nem tud nemesbé válni manapság…és mondjátok rám ,hogy nyafogok!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://joapure.blog.hu/api/trackback/id/tr95962415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása