HTML

Jó a püre

Mindennapjaink hatalmas ételhordójában vagyon' a nagy világmindenség mint elhűlő menza krumplipüré! Megkóstoljuk, át és megrágjuk, kihányjuk, leöblítjük, felmossuk, gargalizálunk vele... E blogocska havi rendszereséggel rámutat a világ apró kozmáira és megejt egy mosolyt hátha úgy könnyebb elviselni a hétköznapokat.

Friss topikok

Linkblog

2008.08.25. 12:31 Pereszlényi Péter Pál

Ajánló! havonta frissülő filmdícséretek sokasága...Mozgó képes laterna püré

Eleinte megvallom félelemmel álltam e történethez. Első hallomásra enyhén túlexponált német-realisztikus képkorzónak tűnt… egészen addig amíg nem dörzsöltem kényelmesre az ülőhelyem huzatját és el nem indult a film. Remekbe szabott kamerahasználat, hiteles és teccetős dialógusok (jelen esetben jól esik hallani a germanisztikus felhangokat még ha a felirat csal is egy cseppet), jól felépített depresszív mozaik story, remek színészek átélhető karakterformákban és igaz nem minden esetben de jobbára meglepő fordulatok. A vége jelenet pedig hát… az egyszerűségében rejlik a zsenialitása. AJÁNLOM! E dolgozat az én ranglistám szerint erős 10es (deszkásoknak, mentősöknek különösen)!       

https://www.youtube.com/watch?v=ABZdL1fIHpE

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://joapure.blog.hu/api/trackback/id/tr88631768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PéDá 2008.08.26. 12:08:47

Szerintem, de lehet, hogy csak én vagyok ilyen hülye, de negem ez a film egy felturbózott Emilie csodálatos életére emlékeztet .( nem tudom, hogy kell leírni, hogy Emilie, úgyhogy ha lehet, akkor nézzük el ezt nekem. Köszönöm). Ezt természetesen jó értelemben mondtam. én is láttam már ezt a trailert és nekem is felkeltette az érdeklődésemet, mert nem olyan fád mint a többi film. pl.: a Hancock lehet hogy nagyobb siker, meg nem is annyira sablonos sztori, mint a tipikus szuperhero-s movie-k, de ennek jóval több mondanivalója lehet, még így a trailer alapján is.


MICCS
süti beállítások módosítása